PDA

View Full Version : Απορίες αρχαριες για macbook pro

Σελίδες : [1] 2

Alex0077
13-08-2011, 02:14
Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να ρωτήσω κάποια πράγματα που ίσως έχουν ειπωθεί αλλά συγχωρέστε με δεν είναι και εύκολο να ψάξω όλες τις σελίδες.

Να ξεκινήσω να πω ότι δεν έχω ιδέα από mac. 'Εχω ψάξει από μόνος μου κάποια πράγματα. Τόσα χρόνια χρησιμοποιούσα κλασικά windows. Είμαι φοιτητής οπότε η δουλειά που θέλω το laptop είναι καταλαβαίνετε σχετικά με εργασίες, οργάνωση αρχείων, internet, mails κτλ κτλ.. Έχω βαρεθεί με τα windows. Έχω πάρει laptop και συνέχεις μου δημιουργούν προβλήματα.. Τη μια κολλάει ιούς , την άλλη κρασάρει και αναγκάζομαι και κάνω συχνά φοματ, χάνω κάποια αρχείς μερικές φορές και γενικά δεν μου αρέσουν καθόλου από άποψη οργάνωσης. Είχα το iphone 3gs και τώρα το 4 kαι έτσι έχω κάποια μικρή επαφή με την apple. Μου άρεσε πολύ η οργάνωση και η ποιότητα που έχει πχ με το itunes που τα έχεις όλα εκεί, κάποια λίγα που είδα σε macbook από καταστήματα και είμαι σε μεγάλη σκέψη να αγοράσω ένα macbook pro. Ξέρω όμως ότι είναι σχετικά ακριβά... Αφού το πιο φθηνό έχει περίπου 1300 ευρώ. Θα ρωτήσω κάποια πράγαμτα..
1. Από υποστήριξη τι γίνεται'? Αν τύχει και μου χαλάσει πχ ή χρειαστώ βοήθεια? Μπορώ να το πάω για service στο μαγαζί που το αγόρασα κανονικά και το κοιτάνε αυτοί ή το στέλνουν Αγγλία ή Αμερική?
2. Ας πούμε δίνω τόσα λεφτά για να το αγοράσω σήμερα.. Μέχρι πόσο καιρό η apple θα μου εμφανίζει update για να κάνω? Θα έχω καλή υποστήηριξη γενικά? Ή μετά από 1 χρόνο θα έχει παλαιώσει αρκετά? ΓΙατί αν είναι να αλλάζεις macbook κάθε 1-2 χρόνια δεν αξίζει με τόσα λεφτά.
3. Έχω δει ότι έχει κάποια προγράμματα αντί για το office.. μπορώ να γράψω εκεί ένα έγγραφο να το διαμορφώσω και μετά να το στείλω σε mail σε κάποιον που έχει windows office.. Θα μπορέσει να το ανοίξει? Μάλλον όχι ε? Αν όχι, μπορώ να κάνω μετατροπή σε doc? ίσως φαίνεται λίγο γελοία αυτή η ερώτηση