Απορίες για Macbook Pro
Δημοσιεύθηκε στις: 05 June 2008 12:38 AM   [ Αγνοήστε ]  
New MacLifer
Rank
Μηνύματα:  2
Εγγράφθηκε  2008-06-05

Γεία σας! Είμαι ο Μάριος και είμαι προγραμματιστής Η/Υ αλλά καμμία σχέση με Mac. Σκέφτομαι να αγοράσω το Macbook Pro 15 inch, 2.4 GHz μία και ασχολούμε με Γραφιστικά τα τελευταία χρόνια!Έχω κάποιες ερωτήσεις να κάνω που σίγουρα δεν θα εμπιστευόμουν κάποιον που απλά θα ήθελε να βγάλει λεφτά από εμένα. Γι’ αυτό ρωτάω εσάς.
1ον. Ποσή διαφορά θα δω από τον Desktop Υπολογιστή μου στην ίδια ακριβώς ταχύτητα.
2ον. Η κάρτα γραφικών του μήπως θα γονατίσει την ταχύτητα όταν θα δουλεύω μεγάλες μακέτες;
3ον. Πόσο καιρό σύνηθως “διαρκεί” (κοινός δεν θέλει αναβάθμηση) ένας Mac; Γιατί με τα PC ανα δύο χρόνια γνωρίζω οτι θα πάρω νέο.
4ον. Είδα στην Apple οτι θα μπορώ να τρέχω και windows και αναρωτίεμε αν μου την δώσει και θέλω να βάλω κανένα παιχνίδι, θα το αντέξει η κάρτα γραφίκων και πιο γενικά το όλο σύστημα θα τα φτύσει;
5ον. Αξίζει να πάρω ένα Mac ή να πάρω ένα PC που αν και ξέρω οτι σε 2 χρόνια θα πάρω άλλο, θα πλήρωσω το πολύ 500ευρώ;
6ον. Γνωρίζοντας οτι η πειρατία είναι κακό πράγμα, θα κάνω διπλωματικά την ερωτησή μου. Αν έχω σηκώσει σε ένα server ενα backup κάποιου πολύ ακριβού προγράμματος για Mac και οταν με το καλό αγοράσω, μπορώ να το κατεβάσω και να το κάνω install όπως έκανα και στο PC?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Προφίλ
 
 
Δημοσιεύθηκε στις: 05 June 2008 09:09 AM   [ Αγνοήστε ]   [ # 1 ]  
Administrator
Avatar
RankRankRank
Μηνύματα:  793
Εγγράφθηκε  2007-02-02

Καλημέρα και καλώς ήλθες στο φόρουμ.

Πάμε στις ερωτήσεις σου.