• Αδυναμία εκτύπωσης σε δικτυακό εκτυπωτή


    Ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να στέλνετε για εκτύπωση ένα αρχείο αλλά αυτό να μην εκτυπώνεται. Εαν έχετε ήδη δοκιμάσει τις προτάσεις για αδυναμία εκτύπωσης, θα προχωρήσουμε σε περαιτέρω βήματα που μπορούμε να ακολουθήσουμε και αφόρούν την περίπτωση που ο εκτυπωτής μας είναι ενωμένος δικτυακά.

    - Το πρώτο που θα πρέπει να κοιτάξετε είναι αν είστε ενωμένοι στο δίκτυο.
    • Επιλέξετε Apple menu > System Preferences και κλικάρετε στο Network.
    • Κλικάρετε στο “Assist me” και έπειτα κλικάρετε στο Diagnostics.
    - Το δεύτερο πράγμα που θα πρέπει να κοιτάξετε είναι τις ρυθμίσεις σε περίπτωση που ο εκτυπωτής είναι shared στο δίκτυο μέοω κάποιου άλλου υπολογιστή.
    • Βεβαιωθείτε ότι ο εκτυπωτής αλλά και ο υπολογιστής μέσου του οποίου μοιράζεται στο δίκτυο είναι ανοικτοί.
    • Ο υπολογιστής τρέχει Mac OS X v10.4 και πάνω..
    • Ο διαμοιρασμός εκτυπωτών είναι ενεργοποιημένος.
      • Έχετε βάλει το όνομα και τον κωδικό σωστά.
      • Έχετε χρησιμοποιήσει ένα λογαριασμό με κωδικό.Δεν μπορείτε να εκτυπώσετε σε ένα εκτυπωτή με περιορισμούς εάν ο χρήστης έχει κενό τον κωδικό του.
    - Το τρίτο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκατεστημένη την τελευταία έκδοση του software για τον εκτυπωτή. Εαν ακόμα έχετε προβλήματα δοκιμάστε ένα διαφορετικό PostScript Printer Description (PPD) αρχείο για τον εκτυπωτή σας.

    Το Mac OS X είναι συμβατό με τους περισσότερους εκτυπωτές και αυτόματα κατεβάζει το software για αυτούς, όποτε υπάρχει και χρειάζεται. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί το κάνετε χειροκίνητα, όπως πχ. σε περίπτωση που δε μπορείτε να δείτε τον εκτυπωτή ή τις ρυθμίσεις του.
    • Διαλέξτε Apple menu > Software Update.Το Software Update κατεβάζει και εγκαθιστά ότι τυχών αναβάθμιση υπάρχει για τους εκτυπωτές σας που βρίσκονται στη λίστα με τους εκτυπωτές.
    • Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο software για τον εκτυπωτή σας μέσω του Software Update, επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή για περισσότερες πληροφορίες.
    Εάν έχετε εγκαταστήσει software για τον εκτυπωτή σας το οποίο δε το βρήκατε μέσω της Apple, για το software αυτό το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα αναβαθμίζεται αυτόματα και ούτε μέσω του Software Update.
    Ένα PostScript Printer Description (PPD) αρχείο καθορίζει τις επιλογές και τις δυνατότητες ενός εκτυπωτή. Όταν προσθέτετε ένα εκτυπωτή, το Mac OS X επιλέγει ένα PPD αρχείο για τον εκτυπωτή αυτόματα. Μπορείτε να το αλλάξετε αυτό το PPD αρχείο με κάποιο που πιστεύετε ότι ταιριάζει καλύτερα για τον εκτυπωτή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα PPD το έρχεται μαζί με το Mac OS X ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα PPD που έχετε κατεβάσει από το ίντερνετ.
    • Επιλέξτε Apple menu > System Preferences και κλικάρετε Print & Scan.
    • Διαλέξτε τον εκτυπωτή από την λίστα στα αριστερά, κλικάρετε στο Options & Supplies και έπειτα κλικάρετε στο Driver.
    • Ύστερα κάνετε ένα από τα ακόλουθα:
      1. Για να διαλέξετε ένα PPD που έχετε κατεβάσει, επιλέξετε το "Other" από το Print Using pop-up μενού.
      2. Για να διαλέξετε ένα PPD που έχει έρθει με το Mac OS X, επιλέξετε “Select Printer Software” από το Print Using pop-up μενού.
    • Επιλέξετε το PPD αρχείο και κλικάρετε στο OK ή στο Open.
    • Βεβαιωθείτε ότι οι επιλογές κάτω από το Print Using pop-up μενού ταιριάζουν με τις δυνατότητες του εκτυπωτή σας και πατήστε OK.
    - Τελευταίο βήμα είναι να αντικαταστήσετε την κατεστραμμένη queue του εκτυπωτή. Εαν τίποτα από όλα αυτά δεν έχει πιάσει εως τώρα το πιο πιθανό είναι να έχει καταστραφεί η queue.
    • Στις επιλογές Print & Scan, διαγράψτε και προσθέστε από την αρχή τον εκτυπωτή σας.
    Εάν ένας εκτυπωτής δεν μας χρειάζεται πλέον, μπορούμε να τον αφαιρέσουμε από τη λίστα με τους διαθέσιμους εκτυπωτές.
    1. Επιλέξετε Apple menu > System Preferences και κλικάρετε στο Print & Scan.
    2. Επιλέξετε τον εκτυπωτή από τα αριστερά της λίστας, και πατήστε Delete (-).
    Εάν διαγράψετε τον προεπιλεγμένο σας εκτυπωτή, το Mac OS X διαλέγει κάποιον άλλο εκτυπωτή ως προεπιλεγμένο. Εάν όμως εσείς θέλετε κάποιον άλλο από αυτόν που διάλεξε το σύστημα, επιλέξετε το όνομα του από το “Default printer” pop-up μενού που βρίσκεται μέσα στις ρυθμίσεις του Print & Scan.
    Εγκατάσταση ενός εκτυπωτή.
    • Εάν ακόμα αδυνατείτε να τυπώσετε, κάνετε επαναφορά του συστήματος εκτύπωσης. Αυτή η διαδικασία αφαιρεί όλους τους εκτυπωτές από το σύστημα, σβήνοντας τα πάντα για αυτούς όπως πληροφορίες των ρυθμίσεων και εκτυπώσεων που είχαν.
    Εάν δεν μπορείτε πλέον να εκτυπώσετε στον εκτυπωτή σας και έχετε δοκιμάσει όλες τις άλλες λύσεις περί προβλήματος στην εκτύπωση (συν τις έξτρα αναλόγως την συνδεσμολογία που βρίσκονται στο κάτω μέρος), τότε καλό θα ήταν να κάνετε μια επαναφορά του συστήματος εκτύπωσης. Αυτή η διαδικασία αφαιρεί όλους τους εκτυπωτές από το σύστημα, σβήνοντας τα πάντα για αυτούς όπως πληροφορίες των ρυθμίσεων και εκτυπώσεων που είχαν.
    • Επιλέξετε Apple menu > System Preferences και κλικάρετε στο Print & Scan.
    • Κρατώντας πατημένο το κουμπί Control κάνετε κλικ στη λίστα που βρίσκεται στα αριστερά, και επιλέξετε “Reset printing system” από το μενού που θα εμφανιστεί.
    • Τέλος ξανά προσθέσετε τους εκτυπωτές.

    Το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά ως θέμα στο φόρουμ: Αδυναμία εκτύπωσης σε δικτυακό εκτυπωτή από τον 8u88l3 Πλοηγηθείτε στο αρχικό θέμα