• Πιθανά προβλήματα κατά και μετά την μετακίνηση του MobileMe λογαριασμού


    Κατά την μετακίνηση του λογαριασμού σας από το MobileMe στο iCloud, υπάρχει περίπτωση να έρθετε αντιμέτωποι με κάποιο θέμα κατά την διάρκεια μετακίνησης των ημερολογίων σας, των emails σας ή του λογαριασμού ολόκληρου. Μετά το πέρας της επιτυχούς μετακίνησης στο iCloud, υπάρχει περίπτωση σε ορισμένες από τις συσκευές σας να μην φαίνονται οι επαφές και οι σελιδοδείκτες σας. Αυτό το άρθρο καλύπτει πιθανά μηνύματα λάθους που αφορούν τις προαναφερθείσες περιπτώσεις και τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να τα επιλύσετε.

    Πιθανά προβλήματα κατά την μετακίνηση


    Μήνυμα λάθους για την μετακίνηση του ημερολόγιου


    Υπάρχει περίπτωση, όπως αναφέρθηκε, κατά την μετακίνηση των MobileMe ημερολογίων σας να δείτε το παρακάτω μήνυμα λάθους:

    "Move Error. We encountered a problem while moving your calendars..."

    Λύση:
    1. Προσπαθήστε να επεξεργαστείτε το MobileMe ημερολόγιο σας όπως περιγράφεται σε αυτό εδώ το άρθρο.
    2. Τσεκάρετε το System Status στο MobileMe Support Site για να δείτε εάν υπάρχει κάποιο θέμα με την υπηρεσία MobileMe γενικότερα, και αυτό επηρεάζει την μετακίνηση σας στο iCloud.
    3. Περιμένετε μερικές ώρες και ξαναδοκιμάσετε αργότερα.
    4. Δοκιμάστε διαφορετική ώρα της ημέρας.
    Μήνυμα λάθους για την μετακίνηση του Mail ή του λογαριασμού

    Υπάρχει περίπτωση να δείτε ένα από τα παρακάτω μηνύματα κατά την μετακίνηση του MobileMe email σας ή του λογαριασμού σας:

    "Move Error. We encountered a problem while moving your mail..."


    "Move Error. We encountered a problem while moving your account..."

    Λύση:
    1. Τσεκάρετε το System Status στο MobileMe Support Site για να δείτε εάν υπάρχει κάποιο θέμα με την υπηρεσία MobileMe γενικότερα και αυτό επηρεάζει την μετακίνηση σας στο iCloud.
    2. Περιμένετε μερικές ώρες και ξαναδοκιμάσετε αργότερα.

    Πιθανά προβλήματα μετά την μετακίνηση

    Επαφές και σελιδοδείκτες

    Εαν έχετε ολοκληρώσει την μεταφορά του λογαριασμού σας από το MobileMe στο iCloud, υπάρχει η περίπτωση να παρατηρήσετε ότι οι επάφες σας και οι σελιδοδείκτες σας από το MobileMe δεν φαίνονται όπως θα περιμένατε.

    Λύση:
    Για να αντιμετωπίσετε αυτό το πρόβλημα, ελέγξτε ποια από τις συσκευές σας έχει τις πιο ενημερωμένες επαφές και σελιδοδείκτες και ακολουθήστε τα βήματα παρακάτω:
    1. Σιγουρευτείτε ότι η συσκευή IOS ή ο υπολογιστής σας που έχει τις πιο ενημερωμένες επαφές και σελιδοδείκτες πληροί τις ελάχιστες απαιτήσεις για το iCloud.
    2. Τσεκάρετε ότι έχετε ενωθεί με το iCloud λογαριασμό σας σε αυτή τη συσκευή (IOS ή υπολογιστή) και ότι οι επαφές και οι σελιδοδείκτες είναι ενεργοποιημένοι.
      • Για IOS
        Πατήστε Settings > iCloud. Βεβαιωθείτε ότι οι Επαφές (Contacts) και οι Σελιδοδείκτες (Bookmarks) είναι ενεργοποιημένοι.

      • Για Mac
        Επιλέξτε Apple () menu > System Preferences > iCloud. Βεβαιωθείτε ότι οι Επαφές (Contacts) και οι Σελιδοδείκτες (Bookmarks) είναι ενεργοποιημένοι.
      • Για Windows
        Ανοίξτε τον Πίνακα Ελέγχου του iCloud επιλέγοντας Start > Control Panel >Network and Internet > iCloud. Βεβαιωθείτε ότι οι Επαφές (Contacts) και οι Σελιδοδείκτες (Bookmarks) είναι ενεργοποιημένοι.
    3. Τώρα πλέον οι επαφές και οι σελιδοδείκτες από αυτή τη συσκευή θα ενημερωθούν στο iCloud και θα φαίνονται σωστά και στο λογαριασμό σας στο iCloud.
    4. Για οποιαδήποτε άλλη συσκευή θέλετε να χρσιμοποιεί το iCloud για να διαχειρίζεται τις επαφές και τους σελιδοδείκτες, βεβαιωθείτε ότι πληροί τις ελάχιστες απαιτήσεις για το iCloud και ότι την έχετε ενώσει με το iCloud. (Στο βήμα 2 από επάνω εξηγεί για όλες τις περιπτώσεις πως να δείτε αν είστε ενωμένοι).

    Ημερολόγια


    Με την ολοκληρώση της μεταφοράς του λογαριασμού σας από το MobileMe στο iCloud, υπάρχει η περίπτωση να είστε σε θέση να ανεβάσετε Γεγονότα (Events) χρησιμοποιώντας το iCal, αλλά να μην μπορείτε να τα κατεβάσετε ή να τα διαχειριστήτε κάνοντας τους αλλαγές.

    Λύση:
    Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα το μόνο που χρειάζεται έχετε να κάνετε είναι ένας τερματισμός και επανεκκίνηση (quit and relaunch) του iCal.

    Το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά ως θέμα στο φόρουμ: Πιθανά προβλήματα κατά και μετά την μετακίνηση του MobileMe λογαριασμού από τον 8u88l3 Πλοηγηθείτε στο αρχικό θέμα
    Σχόλια 5 Σχόλια
    1. TasosK's Avatar
      Εμένα πάντως περνώντας χτες το iOS 5 στο iPad, δε συγχρόνισαν οι επαφές, παρόλο που έχω τις ανάλογες επιλογες τσεκαρισμένες. σε iphone όλα καλα.
    1. 8u88l3's Avatar
      Δοκίμασε να κάνεις log out Τάσο και ξανά log in για το iCloud στο iPad.
    1. TasosK's Avatar
      Η αλήθεια είναι ότι δεν το εκανα αυτο. τελειωσε αργα χτες το βραδυ και νυσταζα!
      θα δοκιμασω αποψε και ελπιζω να δουλεψει.
    1. TasosK's Avatar
      Τζίφος τελικά! Δε δούλεψε!


      Sent from my iPhone 4
    1. TasosK's Avatar
      Λοιπόν, αφού είδα ότι δεν έβγαζα άκρη πήγα σημερα στο Apple Store εδώ. Μίλησα με ένα τυπο Ελληνα που δουλεύει στο Genius bar, έκανε τα δικά του μέσα από το σύστημα, αλλά άκρη δεν έβγαλε. βλέπει στο συστημα ότι κανονικά συγχρονίζουν όλα μου τα μηχανήματα με το iCloud αλλά για κάποιο λόγο Contacts, Bookmarks και Calendar δε συγχρονίζουν στο iPad. Μου είπε λοιπόν να στείλω μηνυμα στο support της Apple για το iCloud και από εκεί λογικά θα μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα.