Αγορά νέου iMac
Δημοσιεύθηκε στις: 10 August 2007 06:06 PM   [ Αγνοήστε ]  
Newbie
Avatar
Rank
Μηνύματα:  26
Εγγράφθηκε  2007-07-09

Οι νέοι iMac κυκλοφόρησαν και η αναμονή έφτασε στο τέλος της. Απο πέρυσι περιμένω τα καινούρια μοντέλα για να πάρω ένα! Σκέφτομαι να πάρω τον 24’’ 2.8Ghz μοντέλο από cyberport από Γερμανία. Έχω όμως μερικές απορίες πριν παραγγείλω το νέο μου υπολογιστή.

1. Ο iMac 24’’ έρχεται με κάρτα γραφικών ATI Radeon HD 2600 PRO με 256MB memory. Επειδή είμαι λίγο άσχετος απο κάρτες γραφικών και ιδιαίτερα από τις κάρτες γραφικών της ΑΤΙ, πόσο δυνατή είναι αυτή η κάρτα;

2. Μήπως ξέρει κανείς για τις glossy οθόνες; Κάποιες ενυπώσεις ή μειονεκτείματα και πλεονεκτήματα...;

3. Έχει κανείς σας προσωπική εμπειρία απο το cyberport.de; Έχω ακούσει καλά σχόλια και ότι είναι φτηνά σχετικά με τα άλλα e-shop που τα φέρνουν απο εξωτερικό στην Ελλάδα. Αν ξέρεται κάποιο καλύτερο πείτε μου.

4. Έχω διαβάσει επίσης ότι απο cyberport θα έρθει ο υπολογιστής με γερμανικό πληκτρολόγιο. Αληθεύει; Αν ναι, θα προσπαθήσω να πάρω τηλέφωνο να τους συννενοηθώ αν γίνεται να μου στείλουν αγγλικό πληκτρολόγιο. Δεν ξέρω καθόλου Γερμανικά, αλλά λογικά θα μπορέσω να συννενοηθώ και στα Αγγλικά, ε;

Αν έχετε κάποιες άλλες συμβουλές για την αγορά μου θα ήταν καλοδεχούμενες.. Ανυπομονώ να κρατήσω στα χέρια μου τον νέο iMac wink

[ Διορθώθηκε: 10 August 2007 07:04 PM by NextStyler]
 Υπογραφή 

“You get the feeling that Microsoft’s managers put Mac OS X on an easel and told the programmers, ‘Copy that’.” New York Times

Προφίλ
 
 
Δημοσιεύθηκε στις: 10 August 2007 08:07 PM   [ Αγνοήστε ]   [ # 1 ]  
Newbie
Avatar
Rank
Μηνύματα:  8
Εγγράφθηκε  2007-05-29

Καλησπέρα

1. Αν θέλεις με την κάρτα να παίζεις παιχνίδια, είναι κομμάτι δύσκολο, δεν θα σε αφήσει ικανοποιημένο. Κατά τ’ άλλα είναι αρκετά καλή κάρτα και με hardware acceleration HD υλικού.