Χρήση της τηλεφωνικής υποστήριξης Apple

Σε σχετική σελίδα που παραπέμπει η Ελληνική πλέον σελίδα υποστήριξης για τα προϊόντα της Apple, υπάρχουν οδηγίες πρός τους χρήστες για ποιά θέματα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την συγκεκριμένη υπηρεσία. Την δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες iPod και Mac, των οποίων τα προϊόντα δεν έχουν ξεπεράσει τις 90 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς τους. Ειδικότερα η συγκεκριμένη σελίδα εξηγεί πως λειτουργεί το “Complimentary Support”:

Τι είναι το Complimentary Support;

Το complimentary hardware support παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη για βασική οργάνωση, εγκατάσταση και συνδεσμολογία του προϊόντος. Για περισσότερες πληροφορίες θα πρέπει να ανατρέξετε στο σχετικό συνοδευτικό υλικό υποστήριξης που παρέχεται με το προϊόν που αγοράσατε.

Το Complimentary software support παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη για εγκατάσταση, λειτουργία και επανεγκατάσταση (όχι όμως και ανάκτηση δεδομένων) όταν το hardware πληρεί τις ελάσχιστες προϋποθέσεις. Ομοίως θα πρέπει να ανατρέξετε στο σχετικό συνοδευτικό υλικό υποστήριξης για περισσότερες πληροφορίες.

Σε τι ποσοστό δικαιούμαι Complimentary Support;

Α. Πελάτες Mac:
Τα περισσότερα προϊόντα software και hardware της Apple, περιλαμβάνουν απεριόριστη χρήση της τηλεφωνικής υποστήριξης(συμβάν υποστήριξης) εντός των 90 ημερών από την αγορά του προϊόντος.

Β. Πελάτες iPod:
Οι πελάτες που έχουν αγοράσει ένα iPod, έχουν δικαίωμα τηλεφωνικής υποστήριξης μόνο για ένα “συμβάν υποστήριξης”, και πρέπει ομοίως να το χρησιμοποιήσουν εντός 90 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.

Γ. Πελάτες iPhone:
Οι πελάτες του iPhone θα πρέπει να απευθύνονται στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας που παρέχει τεχνική υποστήριξη σε συνεργασία με την Apple. Επικοινωνήστε με τον πάροχο που αγοράσατε την συσκευή για περισσότερες πληροφορίες.

Ερμηνεία για το “συμβάν υποστήριξης” από την Apple:

Η Apple ερμηνεύει ως συμβάν υποστήριξης ένα συγκεκριμένο, μεμονωμένο θέμα που μπορεί να αντιμετωπιστεί απομονώνοντας της προέλευσή του βάση μίας συγκεκριμένης αιτίας. Η απόφαση τι αποτελεί “συμβάν υποστήριξης” και τι όχι, παραμένει στην ευχέρεια της Apple. Ολοκληρωμένο θεωρείται ένα “συμβάν υποστήριξης” όταν ο πελάτης λάβει ένα από τα παρακάτω:

1. Πληροφορίες που έλυσαν το θέμα
2. Πληροφορίες για τον τρόπο που θα βρεί λύση για το θέμα
3. Επισήμανση πως το θέμα που έχει προκληθεί οφείλεται σε γνωστό, χωρίς λύση θέμα ή που οφείλεται σε συμβατότητα με το υποστηριζόμενο προϊόν
4. Πληροφορίες που αναγνωρίζει το θέμα και έχει αντιμετωπιστεί με αναβάθμιση σε νεότερη έκδοση του προϊόντος
5. Επισήμανση ότι πρόκειται για θέμα που έχει αναγνωριστεί ώς πρόβλημα hardware εξοπλισμού
6. Πληροφορίες που απομονώνουν το πρόβλημα σε σχέση με προϊόντα τρίτων κατασκευαστών που δεν υποστηρίζονται από την Apple.

Ελπίζουμε και η συγκεκριμένη σελίδα να μεταφραστεί σύντομα από την Apple στην γλώσσα μας, ώστε να έχουμε πιο ξεκάθαρη εικόνα για τους λόγους που δικαιολογούν την επικοινωνία με την τηλεφωνική υποστήριξη.


Σχετικές δημοσιεύσεις

invisibleSHIELD for iPhone 3G

Κατηγορίες