Πληροφορίες για την παράδοση του iPhone 3G στο service

Επειδή οι συνήθεις περιγραφές βλαβών που αναφέρονται στο έντυπο που συμπληρώνεται από τα καταστήματα, όταν επιστρέφετε το iPhone σας που έχει παρουσιάσει πρόβλημα δεν είναι αρκετό τις περισσότερες φορές για να διαγνώσουν την βλαβη στο τεχνικό τμήμα, η VServices (η εταιρία που συνεργάζεται με την Vodafone για τον έλεγχο του iPhone 3G) μας ζήτησε να σας ενημερώσουμε με μια επιπλέον διαδικασία που θα ήθελαν να ακολουθήσετε, προκειμένου να αντιμετωπιστεί καλύτερα και ταχύτερα η βλάβη στο iPhone σας.

Θα ήθελαν λοιπόν να προσκομίζετε μαζί με την συσκευή, κι ένα χαρτί που θα περιγράφετε εσείς λεπτομερώς και με δικά σας λόγια το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, το IMEI της συσκευής καθώς και το email σας προκειμένου να επικοινωνήσουν μαζί σας αν χρειαστεί.

Αυτό φαντάζομαι αποτελεί μια προσωρινή λύση προκειμένου να εξυπηρετηθούν καλύτερα οι χρήστες, αφού ήδη συζητάμε με την VServices για εξεύρεση καλύτερης μεθόδου αναφοράς επιπλέον πληροφοριών σχετικά με την εκάστοτε προβληματική συσκευή.


Σχετικές δημοσιεύσεις


Κατηγορίες