Πόσο δύσκολο είναι; Τα τρία Αγκάθια!

image

Πράγματι αυτό αναρωτιέμαι κάθε μέρα. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι το online store της χώρα μας, να είναι και να λειτουργεί όπως αυτό της φωτογραφίας; Πρέπει τελικά να είναι πάρα πολύ δύσκολο. Η κάποιοι θέλουν να μας κάνουν την ζωή δύσκολη. Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι, μια εταιρία τέτοιου μεγέθους, σε μια χώρα έντεκα εκατομμυρίων, να έχει τέτοια παρουσία στον χώρο. Για πάμε παρακάτω να δούμε τι μας κάνει την ζωή δύσκολη και τι θέλουμε ν’ αλλάξει. Καταναλωτές είμαστε, είναι δικαίωμά μας να έχουμε απαιτήσεις. Και επιμένω σ’ αυτό γιατί τουλάχιστον για μένα προσωπικά, αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα αγκάθια στην υπόθεση.

- Πρώτο Αγκάθι: Ποιός μπορεί να ανοίξει λογαριασμό στο Ελληνικό online store; Μόνον όσοι έχουν ΑΦΜ και περάσουν από μια σειρά από χρονοβόρες και παράδοξες στα διαδικτυακά δεδομένα γραφειοκρατικές διαδικασίες, για τις οποίες δεν θα δαπανήσω τον διαδικτυακό μου χρόνο να τις περιγράψω, υποθέτω δε ότι είναι λίγο πολύ σε όλους πλέον γνωστές. Τι θέλουμε; Ενα online store προσιτό σε όλους όσους μπορούν να πληρώσουν βρε αδερφέ! Δηλ. να έχουν όλοι την δυνατότητα να ανοίξουν ένα λογαριασμό σε όποιο μέρος της Ελλάδος κι αν βρίσκονται, online, να μπορούν να πληρώσουν με την πιστωτική τους κάρτα, με κατάθεση, με αντικαταβολή κ.ο.κ. αφού το επιλέξουν όπως τους βολεύει κάθε φορά που θα αγοράσουν ένα προϊόν. Είναι δυνατόν, στον διαδικτυακό 21ο αιώνα, όπου όλα ανεξαρτήτως τα online stores, ακολουθούν την ίδια πολιτική, ακόμη και αυτά της ίδιας της εταιρίας, να παραμένει ΕΝΑ που να επιμένει να “προσφέρει” στους υποψήφιους πελάτες του, αγορές του 19ου αιώνα;

- Δευτερο Αγκάθι: Η διαθεσιμότητα των προϊόντων; Αγνωστη. Και εννοούμε πραγματικά άγνωστη. Ακόμη και στον “κυρ. Μήτσο” της γειτονιάς που πουλάει ηλεκτρικά είδη, αν τον ρωτήσεις πότε θα στο φέρει, ξέρει να σου πεί. Εδώ δεν ξέρουμε, υποθέτουμε, σε μια εβδομάδα, σε ένα μήνα, σε δύο, ποτέ, θα έχει βγεί νέο μοντέλο μέχρι να το φέρει; Στα περισσότερα online stores αν όχι σε όλα, αναγράφεται η διαθεσιμότητα των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων και της Apple ανά την υφήλιο. Τι θέλουμε; Θέλουμε να ξέρουμε πότε θα έχουμε αυτό που παραγγέλνουμε, θετικά, σίγουρα, και να αναγράφεται κάτω/δίπλα/πάνω/πίσω, από κάθε προϊόν. Φέρτο μου σε δυο μήνες, όμως πριν το παραγγείλω, τουλάχιστον θα το ξέρω, αλλά γράψτο μου! Ετσι θα ξέρω και δεν θα πηγαίνω στην καφετζού της περιοχής να ρωτάω, πότε θα έρθει εκείνο το φορητό;

- Τρίτο Αγκάθι: Η σχεδίαση και λειτουργικότητά του; θα φανώ μεγαλόψυχος, και θα πω ότι παρόλο που μέχρι πριν κανά χρόνο δεν βλεπόταν, τώρα βλέπεται. Μόνο η πρώτη σελίδα όμως, γιατί η παρουσίαση των προϊόντων παραμένει, άστα βράστα. Μα καλά, κανείς δεν βλέπει πόσο λειτουργικά και φιλικά είναι τα υπόλοιπα online stores; Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να φτιάξεις εκείνα τα άμοιρα τα tables που είναι ατσούμπαλα σε σχέση με τις επικεφαλίδες; Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να παρουσιάσεις τα προϊόντα και τις πληροφορίες τους όπως στα υπόλοιπα online stores; Και πόσο δύσκολο μπορεί να είναι, να το κρατάς ενήμερο εγκαίρως. Αφού αναρωτιέμαι μπάς και στην εσωτερική διακίνιση δουλεύουν με PC και δεν έχουν το Unit Converter από το dashboard για να κάνουν τις μετατροπές από λίρες σε ευρώ. Τι θέλουμε; Θέλουμε να σχεδιαστεί ένα φιλικό online store, στα πρότυπα των άλλων χωρών, με φιλότιμη ενημέρωση.

Κλείνοντας, θα ήθελα να πώ ότι οποιοδήποτε online store θα πρέπει να είναι προσιτό σε όλους τους Ελληνες πολίτες ανεξαρτήτως σε ποια γεωγραφική τοποθεσία βρίσκονται. Είναι δικαίωμα των πολιτών και υποχρέωση των πωλητών. Αυτή είναι η φιλοσοφία του διαδικτύου, κι αν δεν την εστερνίζεσαι, τότε δεν πρέπει να έχεις online store. Για να έχουμε λύσεις, πρέπει να ξεκινήσουμε από την βάση και η βάση είναι ένα αξιοπρεπές online store στα Ευρωπαϊκά πρότυπα, τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο.

Απαντήσεις

Δεν επιτρέπονται άλλα σχόλια σε αυτή την δημοσιεύση.

Από: vagelis
on April 26th, 2007
at 08:27 PM

ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ αρθράκι. Μπράβο μιχάλη.. μάλλον ήσουν καλός στην έκθεση στο σχολείο..

Από: Alex
on April 26th, 2007
at 11:59 PM

Αγκάθι 1.
Εαν μαθευτεί ο τρόπος εγγραφής μέλους σε κάποιο μεγάλο news site του εξωτερικού, θα πέσει τρελλό γέλιο, μέχρι και δυσπιστία για το κατα πόσο είναι αληθές! Ρεζίλι, όχι αστεία…

Αγκάθι 2.
Για να έχεις αυτά που ζητάς, απαιτείται μηχανοργάνωση, SAP ή δεν ξέρω και εγώ τι ανάλογο, διαδικασίες τηρούμενες αυστηρά κλπ. Κάτι που ΔΕΝ γίνεται στην Ελλάδα (με ελάχιστες εξαιρέσεις), κυρίως γιατί απουσιάζει η τήρηση των διαδικασιών. Οπότε, σου λέει ο Μεγιστάνας των Μήλων, τι το θέλω το SAPιο μήλο;;

Αγκάθι 3.
Το μόνο που τους σώζει είναι το λογότυπο που κερδίζει τον επισκέπτη. Βλέπει το Μήλο, σκέφτεται “δεν μπορεί, εγώ απλώς έχω κακό γούστο!”
Εαν αντί για το μήλο, αντιπροσώπευαν μια νέα εταιρία, καταλαβαίνεις αγαπητέ πόση επισκεψιμότητα θα είχε ε; Λιγότερη κι απο το blog μου!

Από: Μιχάλης Σ.
on April 27th, 2007
at 06:42 AM
Μιχάλης Σ.'s avatar

@t Vagelis: Θένκς! Τόσα χρόνια πίσω ούτε που θυμάμαι… μάλλον καλός πρέπει να ήμουν!
tongue laugh

@t Alex:

1. Πάντως εκεί στα Μήλα το ξέρουν και προς το παρόν αδιαφορούν.

2. Γνωρίζω εταιρίες που δραστηριοποιούνται online πολύ μικρότερου μεγέθους, με άψογο και λειτουργικότατο online store. Και για να μην πάω μακριά απ’ τα λημέρια μου, θα σας υποδείξω το Πατρινό <a href=\"http://www.play247.gr\" target=\"_blank\">Play247</a>, για να μην επεκταθώ και στην άψογη εξυπηρέτηση, υποστήριξη, κ.ο.κ. Αν ένα Μήλο δεν μπορεί να τα κάνει αυτά σε online επίπεδο.... χέσε μέσα.

3. Καλό!

Από: Γιωργος
on April 27th, 2007
at 12:45 PM

Steve Εισαι απο αυτους που εχουν γραψει ιστορία και εχουν συνταραξει τον κοσμο, αλλά στην Ελλάδα έχεις διαλέξει να κάνεις λάθος παρέα ...ουρανια τόξα κ.λ.π.
Τα χέρια τους ειναι μικρά και η όραση τους θολή! ΕΣΥ είσαι αυτός που πρέπει να μεγαλώσει και να γιατρέψει το δέντρο με τα σάπια ΜΗΛΑ..Οι άνθρωποι που κτίζουν το μέλλον ειναι ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ σε αυτό το site γνωρίζουν οτι ακόμα δεν έχουν συμβεί καταστάσεις προς οφελος ολων αλλά θα ειναι εκείνοι που θα βοηθήσουν να πραγματοποιηθούν !!!Ειναι καλύτερο Steve να εισαι για μια ημέρα λιοντάρι παρα μια ζωη να κάνεις το πρόβατο .Τέλος εαν περάσεις μια ζωή με τα ουράνια τόξα που έχεις διαλέξει απλά και μόνο να προστατευτεις απο την καταιγίδα να ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι ποτε δεν πρόκειτε να δεις την λιακάδα...Μια σκέψη που έγινε πράξη ειναι καλύτερη απο τρεις που έμειναν απλά στην σκέψη..Αιντε σε περιμένουμε συντομα να κάνεις εγκαίνια και στην Ελλαδα μας ...και αυτο που θα δεις απο κατανάλωση ..σίγουρα θα πάθεις!!!

Από: Γρηγόρης
on April 29th, 2007
at 10:41 PM

Μιχάλη το δικτυακό καταστημα της Apple στην Ελλάδα πρέπει να πάρει βραβειο “πρωτοτυπίας” , βλέπε http://www.E-shop.gr για παράδειγμα.
Πως είναι η Βοστόνη;

Από: Μιχάλης Σ.
on April 30th, 2007
at 06:42 AM
Μιχάλης Σ.'s avatar

Μιχάλη το δικτυακό καταστημα της Apple στην Ελλάδα πρέπει να πάρει βραβειο “πρωτοτυπίας” , βλέπε http://www.E-shop.gr για παράδειγμα.

Φίλε Γρηγόρη, δεν είναι μόνον το e-shop.gr το οποίο αποτελεί υπόδειγμα online store αλλά τα περισσότερα εξ’ αυτών σε σχέση με το Μήλο.

Πως είναι η Βοστώνη;

Ποιά Βοστώνη; Ποιός είναι στην Βοστώνη;

Commenting is not available in this weblog entry.

Κατηγορίες
Google